Маркетинг: основи теорії та практики за заг. ред. В. Липчука; Текст

За: Липчук, ВасильІнтелектуальна відповідальність: Дудяк Роман, Бугіль СвітланаВид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Серія: Серія "Вища освіта в Україні"Публікація: Львів "Новий Світ-2000"; "Магнолія плюс" 2003Опис: 288 с. В опрISBN: 966-7827-23-2Тематика(и): Навчальне видання | Теоретичний курс дисципліни "Маркетинг" Практичні заняття з дисципліни "Маркетинг"Жанр/форма: Навчальний посібник Зведення: У навчальному посібнику розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та фукнкцій. В кожному розділі викладені теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій. Практикум і тестові завдання допоможуть закріпити теоретичні завдання.
Список(и), у яких присутня ця одиниця: Бібліотека-філія № 2
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цього заголовку. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Книги Книги Бібліотека-філія №2
Читальна зала старший відділ
338.24 (Огляд полиці (Відкривається нижче)) Доступно 14686

У навчальному посібнику розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та фукнкцій. В кожному розділі викладені теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій. Практикум і тестові завдання допоможуть закріпити теоретичні завдання.

Для студентів навчальних закладів вищих рівнів акредитації, фахівців маркетингових служб, керівників підприємницьких структур.

укр.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Працює на АБІС Коха