Педагогіка насильства пер. з англ., вступ. нарис та упорядкув. В. Василенко; Текст
Вид матеріалу:
Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Бібліотека-філія №2 Читальна зала старший відділ | 371.4 (Огляд полиці (Відкривається нижче)) | Доступно | 14674 |
Огляд полиць бібліотеки/підрозділу „Бібліотека-філія №2“ Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.01/09 Педагогіка | 37.035 Ми діти втої, Україно. | 37.035 Ми діти втої, Україно. | 371.4 Педагогіка насильства | 372.894 Сучасні підходи до історичної освіти. | 373.22 Дитячий садок. Що робити, якщо...? | 37(477) Педагогічні твори |
"У будь-якій країні освіта - для збереження її незалежності", - писав Ганді в одній із статей. Це положення стало основою його педагогічного світогляду і незмінним критерієм оцінки освітніх явищ. Світу Махатма Ганді відомий як лідер національно-визвольного руху в Індії, жагучий поробник принципу ненасильства у відносинах між людьми й цілими народами, оригінальний мислитель і реформатор. Його без перебільшення можна назвати видатним педагогом ХХ століття. Підтвердженням цього є багаторічна й широкомаштабна робота з реформування системи освіти в такій великій країні, як Індія,та надзвичайно багата педагогічна спадщина.
Для широкого кола читачів.
укр.
Немає коментарів для цієї одиниці.