Українці на Венеційській бієнале: сто років присутності Гол. худ. В.В. Кузнєцов Текст

За: Сидор- Гібелінда, ОлегВид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Серія: Невідома УкраїнаПублікація: Київ Наш час 2008Опис: 303 с. Іл. В опрISBN: 978-966-1530-12-5Тематика(и): Науково- популярне видання | Мистецтво ФестивальЖанр/форма: Науково- популярна література -- ОповіданняЗведення: Автор висвітлює історію найвідомішого у світі фестивалю мистецтв – Венеційської бієнале, у дзеркалі якої, в свою чергу, відбилася складна та суперечлива історія образотворчого мистецтва ХХ століття. З самого початку її існування українські митці були її найактивнішими учасниками – як на рівні приватної участі (Рєпін, Мурашко, Архипенко), так і в складі окремих угруповань (бойчукісти), і лише останні кілька років – у контексті національного представництва, часто викликаючи суперечки та захоплення. Історія її власного мистецтва відбувалася у діалектичному протистоянні-притягувані з мистецтвом модернізму. Книга – про взаємодію Україну й Заходу, про місце її талантів у світі та сприйняття їх світом, про парадокси визнання та прекрасну марнотність актуального. А також – про феномен виставки сучасного мистецтва як своєрідного свята, карнавалу геніїв (та «голих королів»).
Список(и), у яких присутня ця одиниця: Бібліотека-філія № 2
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цього заголовку. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Книги Книги Бібліотека-філія №2
Читальна зала старший відділ
7 (Огляд полиці (Відкривається нижче)) Доступно 24860

Автор висвітлює історію найвідомішого у світі фестивалю мистецтв – Венеційської бієнале, у дзеркалі якої, в свою чергу, відбилася складна та суперечлива історія образотворчого мистецтва ХХ століття. З самого початку її існування українські митці були її найактивнішими учасниками – як на рівні приватної участі (Рєпін, Мурашко, Архипенко), так і в складі окремих угруповань (бойчукісти), і лише останні кілька років – у контексті національного представництва, часто викликаючи суперечки та захоплення. Історія її власного мистецтва відбувалася у діалектичному протистоянні-притягувані з мистецтвом модернізму. Книга – про взаємодію Україну й Заходу, про місце її талантів у світі та сприйняття їх світом, про парадокси визнання та прекрасну марнотність актуального. А також – про феномен виставки сучасного мистецтва як своєрідного свята, карнавалу геніїв (та «голих королів»).


Для широкого кола читачів

укр.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Працює на АБІС Коха