Історія Walmart. Зроблено в Америці пер.з анг.В Глінка Текст

За: Волтон,СемІнтелектуальна відповідальність: Г'юі ДжонВид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Серія: Серія"Історія успіху"Публікація: Київ Наш Формат 2020Опис: 288 с. В опрISBN: 978-617-7730-97-1Тематика(и): Науково-популярне виданняЖанр/форма: Фінанси. Економіка. БізнесЗведення: Нічого схожого раніше не траплялося. Звичайний підприємець Сем Волтон відкриває в маленькому містечку Америки перший Walmart, де продаються товари за найнижчими цінами і з постійними знижками. Здавалося б, типова американська мрія. Та от через 23 роки він стає найбагатшою людиною Америки. То завдяки чому, на перший погляд, збитковий роздрібний магазин став улюбленим для американців? Як бізнесмену вдалося перетворити десять центів у найпопулярнішу роздрібну мережу? Чому у Walmart за тиждень купують річний запас собачого корму? І як супермаркет зміг одягнути у шкарпетки кожного американця? Ідея, яку вклав Сем Волтон у свій бізнес, проста: коли покупці думають про магазин, то асоціюють з ним низькі ціни й гарантоване задоволення. А щоразу заощаджуючи долар клієнту, магазин випереджає конкурентів.
Список(и), у яких присутня ця одиниця: Ужгородська публічна бібліотека
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цього заголовку. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Книги Книги Публічна бібліотека
Абонемент
658.8 (Огляд полиці (Відкривається нижче)) Доступно 17403

Нічого схожого раніше не траплялося. Звичайний підприємець Сем Волтон відкриває в маленькому містечку Америки перший Walmart, де продаються товари за найнижчими цінами і з постійними знижками. Здавалося б, типова американська мрія. Та от через 23 роки він стає найбагатшою людиною Америки. То завдяки чому, на перший погляд, збитковий роздрібний магазин став улюбленим для американців? Як бізнесмену вдалося перетворити десять центів у найпопулярнішу роздрібну мережу? Чому у Walmart за тиждень купують річний запас собачого корму? І як супермаркет зміг одягнути у шкарпетки кожного американця? Ідея, яку вклав Сем Волтон у свій бізнес, проста: коли покупці думають про магазин, то асоціюють з ним низькі ціни й гарантоване задоволення. А щоразу заощаджуючи долар клієнту, магазин випереджає конкурентів.

Для широкого кола читачів

укр.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Працює на АБІС Коха