Хазяїн. Текст Післямова та примітки Т. Панасенко, худож.-оформлювач Ю. Романіка
Вид матеріалу: Текст Мова: українська Серія: Шкільна бібліотека української та світової літературиПублікація: Харків Фоліо 2013Опис: 333 с. Іл. В опрISBN: 978-966-03-6042-6Тематика(и): Літературно-художне видання | Сатира Буржуазія КозацтвоЖанр/форма: Класична проза -- ДрамаЗведення: Іван Карпенко-Карий (1845 — 1907) — видатний український драматург, якого І. Франко назвав «одним із батьків новочасного українського театру». Найкращі драми і комедії Карпенка-Карого — «Безталанна», «Сава Чалий», «Мартин Боруля», «Сто тисяч» і «Хазяїн» — не втратили своєї цінності й сьогодні, були і залишаються гордістю національної театральної культури. Драматична майстерність Карпенка-Карого дозволяла йому з великим успіхом виступати в усіх класичних жанрах. Та найвищого рівня він досяг у комедії, що була справжньою творчою стихією митця. Найкращі драми і комедії Карпенка-Карого — «Безталанна», «Сава Чалий», «Мартин Боруля», «Сто тисяч» і «Хазяїн» — не втратили своєї цінності й сьогодні, були і залишаються гордістю національної театральної культури.Зображення обкладинки | Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Книги | Бібліотека-філія № 1 для дітей Абонемент старший відділ | 821(477) (Огляд полиці (Відкривається нижче)) | Доступно | 3702 |
Іван Карпенко-Карий (1845 — 1907) — видатний український драматург, якого І. Франко назвав «одним із батьків новочасного українського театру». Найкращі драми і комедії Карпенка-Карого — «Безталанна», «Сава Чалий», «Мартин Боруля», «Сто тисяч» і «Хазяїн» — не втратили своєї цінності й сьогодні, були і залишаються гордістю національної театральної культури. Драматична майстерність Карпенка-Карого дозволяла йому з великим успіхом виступати в усіх класичних жанрах. Та найвищого рівня він досяг у комедії, що була справжньою творчою стихією митця. Найкращі драми і комедії Карпенка-Карого — «Безталанна», «Сава Чалий», «Мартин Боруля», «Сто тисяч» і «Хазяїн» — не втратили своєї цінності й сьогодні, були і залишаються гордістю національної театральної культури.
Для широкого кола читачів
укр.
Немає коментарів для цієї одиниці.