Популяризація та збереження культурної спадщини міст Кросно та Ужгород Текст
Вид матеріалу: Текст Мова: українська Публікація: Ужгород Управління культури молоді та спорту Ужгородської міської ради 2020Опис: 32сЗведення: Популяризація культурної спадщини Кросно та Ужгорода є метою проєкту Moviecities. Її буде досягнуто шляхом створення короткометражних рекламних фільмів. Спочатку планується провести серед молоді конкурс на кращу презентацію культурно-історичної спадщини Кросно та Ужгорода (короткі відео з української сторони та анімацію «стоп моушн» з польської сторони). Потім переможці - 10 студентів з кожної країни візьмуть участь у воркшопах, де їх навчать технікам зйомки стоп моушн та короткометражних рекламних фільмів. Вони також візьмуть участь у навчальних поїздках до міст-побратимів, під час яких зможуть ознайомитись із культурною спадщиною своїх сусідів та навчитися технікам кіновиробництва. В результаті семінарів буде створено 5-7-хвилинний фільм про Ужгород та 5-10-хвилинний анімаційний фільм про Кросно. Для презентації результатів проєкту та обговорення ролі аудіо-візуального сектору в промоції культурної спадщини будуть організовані два заходи: Міжнародний форум «Промоція культурної спадщини міст через кіномистецтво» в Україні та Кіноконференція в Польщі .Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|
Книги | Бібліотека-філія №2 | 304(477.87) (Огляд полиці (Відкривається нижче)) | Доступно | 6059 |
Огляд полиць бібліотеки/підрозділу „Бібліотека-філія №2“ Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
271(477.87) Зрада | 27-426 Найкраще творіння. | 28.6 Тварини нашої планети | 304(477.87) Популяризація та збереження культурної спадщини міст Кросно та Ужгород | 316.42 Неадитивне суспільство-quo vadis?(Системологічна парадимга) | 316.6 Системне мислення | 323. 27 Майдан від першої особи. |
Популяризація культурної спадщини Кросно та Ужгорода є метою проєкту Moviecities. Її буде досягнуто шляхом створення короткометражних рекламних фільмів. Спочатку планується провести серед молоді конкурс на кращу презентацію культурно-історичної спадщини Кросно та Ужгорода (короткі відео з української сторони та анімацію «стоп моушн» з польської сторони). Потім переможці - 10 студентів з кожної країни візьмуть участь у воркшопах, де їх навчать технікам зйомки стоп моушн та короткометражних рекламних фільмів. Вони також візьмуть участь у навчальних поїздках до міст-побратимів, під час яких зможуть ознайомитись із культурною спадщиною своїх сусідів та навчитися технікам кіновиробництва. В результаті семінарів буде створено 5-7-хвилинний фільм про Ужгород та 5-10-хвилинний анімаційний фільм про Кросно. Для презентації результатів проєкту та обговорення ролі аудіо-візуального сектору в промоції культурної спадщини будуть організовані два заходи: Міжнародний форум «Промоція культурної спадщини міст через кіномистецтво» в Україні та Кіноконференція в Польщі .
Для широкого кола читачів
укр.
Немає коментарів для цієї одиниці.