Популяризація та збереження культурної спадщини міст Кросно та Ужгород Текст

За: Вид матеріалу: Текст Текст Мова: українська Публікація: Ужгород Управління культури молоді та спорту Ужгородської міської ради 2020Опис: 32сЗведення: Популяризація культурної спадщини Кросно та Ужгорода є метою проєкту Moviecities. Її буде досягнуто шляхом створення короткометражних рекламних фільмів. Спочатку планується провести серед молоді конкурс на кращу презентацію культурно-історичної спадщини Кросно та Ужгорода (короткі відео з української сторони та анімацію «стоп моушн» з польської сторони). Потім переможці - 10 студентів з кожної країни візьмуть участь у воркшопах, де їх навчать технікам зйомки стоп моушн та короткометражних рекламних фільмів. Вони також візьмуть участь у навчальних поїздках до міст-побратимів, під час яких зможуть ознайомитись із культурною спадщиною своїх сусідів та навчитися технікам кіновиробництва. В результаті семінарів буде створено 5-7-хвилинний фільм про Ужгород та 5-10-хвилинний анімаційний фільм про Кросно. Для презентації результатів проєкту та обговорення ролі аудіо-візуального сектору в промоції культурної спадщини будуть організовані два заходи: Міжнародний форум «Промоція культурної спадщини міст через кіномистецтво» в Україні та Кіноконференція в Польщі .
Список(и), у яких присутня ця одиниця: Бібліотека-філія № 3
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цього заголовку. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Книги Книги Бібліотека-філія №3
821(477.87) (Огляд полиці (Відкривається нижче)) Доступно 6061

Популяризація культурної спадщини Кросно та Ужгорода є метою проєкту Moviecities. Її буде досягнуто шляхом створення короткометражних рекламних фільмів. Спочатку планується провести серед молоді конкурс на кращу презентацію культурно-історичної спадщини Кросно та Ужгорода (короткі відео з української сторони та анімацію «стоп моушн» з польської сторони). Потім переможці - 10 студентів з кожної країни візьмуть участь у воркшопах, де їх навчать технікам зйомки стоп моушн та короткометражних рекламних фільмів. Вони також візьмуть участь у навчальних поїздках до міст-побратимів, під час яких зможуть ознайомитись із культурною спадщиною своїх сусідів та навчитися технікам кіновиробництва. В результаті семінарів буде створено 5-7-хвилинний фільм про Ужгород та 5-10-хвилинний анімаційний фільм про Кросно. Для презентації результатів проєкту та обговорення ролі аудіо-візуального сектору в промоції культурної спадщини будуть організовані два заходи: Міжнародний форум «Промоція культурної спадщини міст через кіномистецтво» в Україні та Кіноконференція в Польщі .

Для широкого кола читачів

укр.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Працює на АБІС Коха