000 02829nam a22002537a 4500
003 Uzh_bibl
008 211116b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a978-966-948-018-7
_c187 грн 50 коп.
040 _aукр.
041 _2eng
_aukr
080 _a65
090 _a65
_bГ 31
100 _aГелловей, Скот.
245 _aВелика четвірка.
_bПрихована ДНК Amazon, Apple, Facebok i Goole.
_cпер. з англ. М.Смагіної; гол.ред. В.Александров
260 _aКиїв
_b"КМ-БУКС"
_c2019
300 _a296 с.
_bіл.
_fВ опр.
520 _aУпродовж останніх 20 років кожна з таких відомих компаній-гігантів, як Apple, Amazon, Facebook і Google, забезпечила людству більше можливостей для задоволення матеріальних потреб, спілкування, процвітання і навіть розвитку, ніж будь-яка інша подібна структура за всю історію свого існування. Однак завдяки чому ці комерційні структури змогли стати настільки могутніми та всевладними? Яким чином їм вдалося проникнути в душі людей так глибоко, що тепер вони здатні впливати на наші рішення і визначати наші уподобання? І як такі безпрецедентні масштаби цих компаній і вплив, який вони чинять, позначаться на майбутньому світової економіки? А чи не судилося їм, так само як і бізнес-титанам, що існували раніше, розчинитися в тіні молодших і успішніших конкурентів? Чи, можливо, вони настільки добре захищені, що ніхто інший просто не має шансу на перемогу? Намагаючись отримати відповіді на ці запитання, Скотт Гелловей аналізує притаманні компаніям ''Великої четвірки'' стратегії, дає поради щодо того, як їх можна застосовувати в різних сферах діяльності.
521 _aДля широкого кола читачів.
546 _aукр.
650 _2Науково-популярне видання.
653 _aТехнології.
_aСоцмережі.
655 _aНауково-популярне видання.
942 _2udc
_cBK
999 _c1043
_d1043