000 02372nam a22002657a 4500
003 Uzh_bibl
008 241113b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a978-966-945-021-0
_c99.75
040 _bукр.
041 _2ukr
_aukr
080 _a376-056,3
090 _a376
_bС-91
100 _aСухіна, Ірина
245 _aГіперактивна дитина
_hТекст
260 _aКиїв
_b"Літера ЛТД"
_c2019
300 _a40 с.
_fВ опр.
490 _a"Інклюзивне навчання"
520 _aЖива, рухлива, активна дитина - що в цьому поганого? Автор видання розповідає про те, яких дітей можна назвати гіперактивни. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю виявляється у підвищеній руховій активності, збудливості, труднощах концентрації та утриманні уваги, імпульсивності поведінки, проблемах у взаємостосунках з однолітками. Автор розповідає про причини гіперактивності, дає корисні рекомендації щодо підготовки такої дитини до школи, навчання її у шкільному закладі і навіть вибору продуктів харчування. Вихователі і вчителі знайдуть тут також поради стосовно поводженняз гіперактивними дітьми в групі дитсадка і в класі.
521 _aДля дорослих.
546 _aукр.
650 _aЛітературно-художнє видання
653 _aЯкі вони - гіперактивні діти?
_aГіперактивний малюк
_aГіперактивна дитина дошкільного віку.
_aГіперактивний школяр
_aЗагальні рекомендації батькам гіперактивної дитини
_aДесять кроків після встановлення діагнозу ГРДУ
_aЛітература
_aКорисні сайти
655 _aПосібник
942 _2udc
_cBK
999 _c11618
_d11618