000 | 02372nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 241113b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-966-945-021-0 _c99.75 |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2ukr _aukr |
||
080 | _a376-056,3 | ||
090 |
_a376 _bС-91 |
||
100 | _aСухіна, Ірина | ||
245 |
_aГіперактивна дитина _hТекст |
||
260 |
_aКиїв _b"Літера ЛТД" _c2019 |
||
300 |
_a40 с. _fВ опр. |
||
490 | _a"Інклюзивне навчання" | ||
520 | _aЖива, рухлива, активна дитина - що в цьому поганого? Автор видання розповідає про те, яких дітей можна назвати гіперактивни. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю виявляється у підвищеній руховій активності, збудливості, труднощах концентрації та утриманні уваги, імпульсивності поведінки, проблемах у взаємостосунках з однолітками. Автор розповідає про причини гіперактивності, дає корисні рекомендації щодо підготовки такої дитини до школи, навчання її у шкільному закладі і навіть вибору продуктів харчування. Вихователі і вчителі знайдуть тут також поради стосовно поводженняз гіперактивними дітьми в групі дитсадка і в класі. | ||
521 | _aДля дорослих. | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aЛітературно-художнє видання | ||
653 |
_aЯкі вони - гіперактивні діти? _aГіперактивний малюк _aГіперактивна дитина дошкільного віку. _aГіперактивний школяр _aЗагальні рекомендації батькам гіперактивної дитини _aДесять кроків після встановлення діагнозу ГРДУ _aЛітература _aКорисні сайти |
||
655 | _aПосібник | ||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c11618 _d11618 |