000 | 02582nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 241113b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-966-945-022-7 _c99.75 |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2ukr _aukr |
||
080 | _a376-056.3 | ||
090 |
_a376-056.3 _bР-49 |
||
100 | _aРібцун, Юлія | ||
245 |
_aДитина з порушенням мовленнєвого розвитку _hТекст |
||
260 |
_aКиїв _b"Літера ЛТД" _c2019 |
||
300 |
_a40 с. _fВ опр. |
||
490 | _a"Інклюзивне навчання" | ||
520 | _aЦей посібник рекомендовано для батьків дітей із затримкою мовленнєвого розвитку. Найпоширенішим діагнозом є фонетико-фонематичне недорозвинення, тобто порушення процесів формування звуковимовної системи в дітей з різними мовленнєвими розладами. Правильне мовлення — це не тільки чітка звуковимова, а й уміння грамотно висловлювати власні думки, загальний розвиток, культура, успішність дитини в цілому. Саме тому в батьків виникає безліч запитань: що потрібно для повноцінного розвитку мовлення малюка, як запобігти порушенням звуковимови в дитини, чи варто віддавати дитину до спеціального дошкільного закладу, куди звертатися по допомогу, як найкраще навчати дитину з такими вадами читання тощо. Автор посібника відповідає на ці та багато інших запитань, надає конкретні поради щодо методики роботи з такими дітьми задля успішного подолання проблем. | ||
521 | _aДля дорослих. | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aНауково-популярне видання | ||
653 |
_aСтавай на ноги, малюку! _aПравда ж, мамо, я великий? _aПрощавай, садок дитячий! _aОсь і школа, перший клас! _aЗаключне слово |
||
655 | _aПосібник | ||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c11626 _d11626 |