000 02582nam a22002657a 4500
003 Uzh_bibl
008 241113b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a978-966-945-022-7
_c99.75
040 _bукр.
041 _2ukr
_aukr
080 _a376-056.3
090 _a376-056.3
_bР-49
100 _aРібцун, Юлія
245 _aДитина з порушенням мовленнєвого розвитку
_hТекст
260 _aКиїв
_b"Літера ЛТД"
_c2019
300 _a40 с.
_fВ опр.
490 _a"Інклюзивне навчання"
520 _aЦей посібник рекомендовано для батьків дітей із затримкою мовленнєвого розвитку. Найпоширенішим діагнозом є фонетико-фонематичне недорозвинення, тобто порушення процесів формування звуковимовної системи в дітей з різними мовленнєвими розладами. Правильне мовлення — це не тільки чітка звуковимова, а й уміння грамотно висловлювати власні думки, загальний розвиток, культура, успішність дитини в цілому. Саме тому в батьків виникає безліч запитань: що потрібно для повноцінного розвитку мовлення малюка, як запобігти порушенням звуковимови в дитини, чи варто віддавати дитину до спеціального дошкільного закладу, куди звертатися по допомогу, як найкраще навчати дитину з такими вадами читання тощо. Автор посібника відповідає на ці та багато інших запитань, надає конкретні поради щодо методики роботи з такими дітьми задля успішного подолання проблем.
521 _aДля дорослих.
546 _aукр.
650 _aНауково-популярне видання
653 _aСтавай на ноги, малюку!
_aПравда ж, мамо, я великий?
_aПрощавай, садок дитячий!
_aОсь і школа, перший клас!
_aЗаключне слово
655 _aПосібник
942 _2udc
_cBK
999 _c11626
_d11626