000 02760nam a22002657a 4500
003 Uzh_bibl
008 241113b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a978-966-945-024-1
_c141.00
040 _bукр.
041 _2ukr
_aukr
080 _a376-056.2
090 _a376-056.2
_bК-60
100 _aКолупаєва, Алла
245 _aІнклюзивна практика:технології навчання
_hТекст
260 _aКиїв
_b"Літера ЛТД"
_c2019
300 _a160 с.
_fВ опр.
490 _a"Інклюзивне навчання"
520 _aУ навчально-методичному посібнику представлено ефективні технології навчання дітей з порушенням психофізичного розвитку; методичні рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; специфіку роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.
521 _aВидання адресовано педагогам загальноосвітніх закладів, методичним працівникам, асистентам учителів, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з особистостями психофізичного розвитку, працівникам соціальних служб.
546 _aукр.
650 _aНауково-популярне видання
653 _aДиференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання.
_aПоширені адаптації відповідно до індивідуальних потреб учнів.
_aНавчання дітей з особлими потребами
_aНавчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
_aНавчання дітей з порушеннями зору
_aНавчання дітей з порушеннями слуху
_aСпівпраця. Учителі та проблеми викладання.
655 _aПосібник
942 _2udc
_cBK
999 _c11628
_d11628