000 | 02356nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 241209b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-617-7535-94-1 _c105.00 |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2eng _aukr |
||
080 | _a159.9 | ||
090 |
_a159.9 _bЕ45 |
||
100 | _aЕкман, Пол | ||
245 |
_aЧому діти брешуть _bЯк батьки можуть заохотити дітей бути чесними _c. _hТекст |
||
260 |
_aКиїв _bВидавнича група КМ-БУКС _c2018 |
||
300 |
_a264 с. _fВ опр. |
||
520 | _aи знаєте ви, що майже всі опитані автором діти заявили, що отримали перший досвід безкарної брехні у віці від 5 до 7 років? Чи відомо вам, що діти віком від 3 до 6 років не в змозі розрізнити ненавмисну помилку і навмисний обман? Чи мають дорослі моральне право засуджувати дітей за обман, якщо вони самі відверто брешуть в присутності дітей? Пол Екман пояснює, чому деякі діти брешуть більше, ніж інші. Ви дізнаєтеся про зв’язок між брехливістю дітей і їхньою пристосованістю до подальшого життя, а також про те, що обман є частиною більш загального малюнку поведінки дитини, який найчастіше і найбільш вміло демонструють деякі діти. Найважливішими аспектами цієї проблеми є роль батьків, друзів, оточення в школі, а також конкретної спокуси і ймовірності викриття і покарання. | ||
521 | _aДля вчителів, батьків , психологів, слідчим, суддям. | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aНауково- популярне видання | ||
653 |
_aОбман _aВиховання |
||
655 |
_aНауково- популярне видання _vОповідання |
||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c11845 _d11845 |