000 | 03373nam a22002417a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 250114b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a966-7231-28-3 _c35.00 |
||
040 | _bукр. | ||
080 | _a612 | ||
090 |
_a612 _bТ-27 |
||
100 | _a- | ||
245 |
_aТвоє тіло-цікавий механізм _cупоряд. Х. Йовна; худ. М. Качур; _hТекст |
||
260 |
_aУжгород _b"ІВА" _c2000 |
||
300 |
_a72 с. _bіл. _fВ опр. |
||
520 | _aДіти завжди прагунть дізнатися, як влаштований навколишній світ, із чого складаються і як працюють предмети, що їх оточують. Часто жертвами такої допитливості стають улюблена іграшка або мамин годинник, як діти розбирають до останнього гвинтика у "пошуках істини". А як дізнатися, що всередині у людини, як працює людський організм? Адже його не розбереш,як ляльку чи машинку... У цьому дітям допоможе книга "Твоє тіло - цікавий механізм", яка розповідає про будову людського тіла, його основних органів, про особливості функціонування усіх систем та їх роль у забезпеченні життєдіяльності організму. У веселій, доступній формі подаються надзвичайно складні відомості з анатомії та біології людини, основ валеології (особистої гігєни, правильного харчування, профілактики захворювань). Як насправді виглядають органи людини, можна побачити в АТЛАСІ. | ||
521 | _aДля дітей молодшого та середнього шкільного віку. | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aНауково-популярне видання | ||
653 |
_aІз чого побудоване тіло? _aЩо таке кров? _aЯк з'єднуються кістки? _aЯк працюють м'язи? _aДля чого потрібна шкіра? _aМашина дотику _aЯк працює око? _aЩо роблять вуха? _aЗахист організму _aЩо робить ніс? _aДихальна машина _aРобота серця _aЖувальна машина _aМашина травлення _aБіохімічна фабрика - печінка _aЯк працює нефрон _aМашина сечовиділення _aКомп'ютерний центр - головний мозок _aСигнал тривоги: робота мозгу! _aГолосовий апарат _aЯк починається життя? _aЯк народжується дитина? _aПоживні речовини та вітаміни _aПравильне харчування _aРух - основа здоров'я |
||
655 |
_aНавчально-пізнавальне видання для дітей _vЕнциклопедія |
||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c12342 _d12342 |