000 | 02673nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 250205b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-00-01167-0 _c133.23 |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2ukr _aukr |
||
080 | _a821.161.2 | ||
090 |
_a821.161.2 _bФ 83 |
||
100 | _aФранко, іван | ||
245 |
_aЛітературознавчі, фольклористичні, етнографічні та публіцистичні праці. _bДодаткові томи до зібрання творів у п'ятдесяти томах. _cРед. тому Є.К. Нахлік. _hТекст |
||
260 |
_aКиїв _bНаукова думка _c2011 |
||
300 |
_a1216 с. _fВ опр. |
||
490 | _vТ-54 | ||
520 | _aПисьменник, поет, драматург, публіцист і науковець Іван Франко не був професійним філософом, спеціально і тільки філософією він не займався, не був професором філософії вищого навчального закладу, але його філософські твори, які, зрештою, мають науково-просвітницьку спрямованість, дуже яскраво відображають українську філософську парадигму, у якій досить легко поєднується «голова» і «серце», розум і почуття, постійне невдоволення наявним, постійні сумніви, питання, пошук, розум і віра. Щільний зв’язок філософії з літературною діяльністю, достатньо своєрідне уявлення і пропагування ідей філософського раціоналізму, світоглядні орієнтири на філософський матеріалізм, критичний реалізм, просвітительський гуманізм — всі це окремі ланки філософських поглядів Івана Франко вдалося зібрати у 45-ому томі філософських праць письменника, який став складовою частиною 50 томного зібрання його творів. | ||
521 | _aДля широкого кола читачів | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _a Літературно-художнє видання | ||
655 |
_vДослідження _vСтатті _vМатеріали _y1896-1916 |
||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c12588 _d12588 |