000 01925nam a22002777a 4500
003 Uzh_bibl
008 250318b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a966-7827-23-2
_c38.00
040 _bукр.
041 _2ukr
_aukr
080 _a338.24
090 _a338.24
_bЛ-61
100 _aЛипчук, Василь
245 _aМаркетинг:
_bоснови теорії та практики
_cза заг. ред. В. Липчука;
_hТекст
260 _aЛьвів
_b"Новий Світ-2000"; "Магнолія плюс"
_c2003
300 _a288 с.
_fВ опр.
490 _aСерія "Вища освіта в Україні"
520 _aУ навчальному посібнику розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та фукнкцій. В кожному розділі викладені теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій. Практикум і тестові завдання допоможуть закріпити теоретичні завдання.
521 _aДля студентів навчальних закладів вищих рівнів акредитації, фахівців маркетингових служб, керівників підприємницьких структур.
546 _aукр.
650 _aНавчальне видання
653 _aТеоретичний курс дисципліни "Маркетинг"
_aПрактичні заняття з дисципліни "Маркетинг"
655 _aНавчальний посібник
700 _aДудяк Роман, Бугіль Світлана;
942 _2udc
_cBK
999 _c13507
_d13507