000 | 01910nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 250318b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-966-345-166-4 _c3.50 |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2ukr _aukr |
||
080 | _a372.894 | ||
090 |
_a372.894 _bС-91 |
||
100 | _a- | ||
245 |
_aСучасні підходи до історичної освіти. _bМетодичний додаток до навчального посібника "Історія епохи очима людини. Україна та Європа в 1900-1939 рр." _cуклад. І. Костюк, П. Кендзьор; _hТекст |
||
260 |
_aЛьвів _bНВФ "Українські технології" _c2009 |
||
300 |
_a128 с. _bіл. |
||
520 | _aМета нижчеподаних рекомендацій - допомогти вчителям не тільки підготувати і провести ефективні уроки за матеріалами нового навчального посібника з історії, але й розширити обсяг своїх професійних знань, здобути навички проведення цікавих, а головне, як сподівається колектив учасників проекту, - результативних уроків з історії. | ||
521 | _aДля широкого кола читачів. | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aНауково-методичне видання | ||
653 |
_aЄвропейські обрії історичної освіти _aПроблеми викладання історії у ХХІ столітті _aВикладання Європейської історіїї у ХХ столітті |
||
655 | _aМетодичний додаток до навчального посібника | ||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c13512 _d13512 |