000 02098nam a22002657a 4500
003 Uzh_bibl
008 250320b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a978-966-189-392-3
_c75.00
040 _bукр.
041 _2eng
_aukr
080 _a371.4
090 _a371.4
_bМ-36
100 _aМахатма Ганді
245 _aПедагогіка насильства
_cпер. з англ., вступ. нарис та упорядкув. В. Василенко;
_hТекст
260 _aКіровоград
_b"Імекс-ЛТД"
_c2016
300 _a400 с.
_bіл.
_fВ опр.
490 _vВид. 2-ге, доп.
520 _a"У будь-якій країні освіта - для збереження її незалежності", - писав Ганді в одній із статей. Це положення стало основою його педагогічного світогляду і незмінним критерієм оцінки освітніх явищ. Світу Махатма Ганді відомий як лідер національно-визвольного руху в Індії, жагучий поробник принципу ненасильства у відносинах між людьми й цілими народами, оригінальний мислитель і реформатор. Його без перебільшення можна назвати видатним педагогом ХХ століття. Підтвердженням цього є багаторічна й широкомаштабна робота з реформування системи освіти в такій великій країні, як Індія,та надзвичайно багата педагогічна спадщина.
521 _aДля широкого кола читачів.
546 _aукр.
650 _aНауково-популярне видання
653 _aПедагогічна філософія Махатми Ганді
655 _aІсторія
942 _2udc
_cBK
999 _c13576
_d13576