000 | 02098nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 250320b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-966-189-392-3 _c75.00 |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2eng _aukr |
||
080 | _a371.4 | ||
090 |
_a371.4 _bМ-36 |
||
100 | _aМахатма Ганді | ||
245 |
_aПедагогіка насильства _cпер. з англ., вступ. нарис та упорядкув. В. Василенко; _hТекст |
||
260 |
_aКіровоград _b"Імекс-ЛТД" _c2016 |
||
300 |
_a400 с. _bіл. _fВ опр. |
||
490 | _vВид. 2-ге, доп. | ||
520 | _a"У будь-якій країні освіта - для збереження її незалежності", - писав Ганді в одній із статей. Це положення стало основою його педагогічного світогляду і незмінним критерієм оцінки освітніх явищ. Світу Махатма Ганді відомий як лідер національно-визвольного руху в Індії, жагучий поробник принципу ненасильства у відносинах між людьми й цілими народами, оригінальний мислитель і реформатор. Його без перебільшення можна назвати видатним педагогом ХХ століття. Підтвердженням цього є багаторічна й широкомаштабна робота з реформування системи освіти в такій великій країні, як Індія,та надзвичайно багата педагогічна спадщина. | ||
521 | _aДля широкого кола читачів. | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aНауково-популярне видання | ||
653 | _aПедагогічна філософія Махатми Ганді | ||
655 | _aІсторія | ||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c13576 _d13576 |