000 02139nam a22002657a 4500
003 Uzh_bibl
008 231113b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a978-617-7688-28-9
_c160.00
040 _bукр.
041 _2eng
_aukr
080 _a821(73)
090 _a821(73)
_bЕ 47
100 _aЕліопулос,Нік
245 _aMINECRAFT.Вперед, у гру!
_cпер.з англ.С.Стець;іл.Л.Флауерса
_hТекст
260 _aКиїв
_bАРТБУКС
_c2019
300 _a144 с.
_bіл.
_fВ опр.
490 _aСерія "Читати -класно"
_vКн .1
520 _aЧетверо досвідчених гравців Майнкрафт мають спільну таємницю: окуляри віртуальної реальності, змайстровані вчителькою природознавства, можуть переносити друзів у гру! Але раптом виявляється, що Майнкрафт став реальним, і єдиною надією на порятунок стає дівчинка, котра лише недавно перейшла в їхній клас… Книжка покращує навички самостійного читання. Читачеві доведеться поміркувати на дорослі теми й навчитися приймати відповідальні рішення. Наприклад, чи можна дозволити собі крадіжку у грі, адже персонажі у ній не реальні, а генеровані? На сторінках книжки заховані не лише корисні поради щодо кубічної гри, а й багато цікавих фактів з різних галузей знань.
521 _aДля молодшого і середнього шкільного віку
546 _aукр.
650 _aЛітературно-художне видання
653 _aМоби
_aРівні
_aПригоди
655 _vоповідання
942 _2udc
_cBK
999 _c13682
_d13682