000 | 02139nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 231113b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-617-7688-28-9 _c160.00 |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2eng _aukr |
||
080 | _a821(73) | ||
090 |
_a821(73) _bЕ 47 |
||
100 | _aЕліопулос,Нік | ||
245 |
_aMINECRAFT.Вперед, у гру! _cпер.з англ.С.Стець;іл.Л.Флауерса _hТекст |
||
260 |
_aКиїв _bАРТБУКС _c2019 |
||
300 |
_a144 с. _bіл. _fВ опр. |
||
490 |
_aСерія "Читати -класно" _vКн .1 |
||
520 | _aЧетверо досвідчених гравців Майнкрафт мають спільну таємницю: окуляри віртуальної реальності, змайстровані вчителькою природознавства, можуть переносити друзів у гру! Але раптом виявляється, що Майнкрафт став реальним, і єдиною надією на порятунок стає дівчинка, котра лише недавно перейшла в їхній клас… Книжка покращує навички самостійного читання. Читачеві доведеться поміркувати на дорослі теми й навчитися приймати відповідальні рішення. Наприклад, чи можна дозволити собі крадіжку у грі, адже персонажі у ній не реальні, а генеровані? На сторінках книжки заховані не лише корисні поради щодо кубічної гри, а й багато цікавих фактів з різних галузей знань. | ||
521 | _aДля молодшого і середнього шкільного віку | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aЛітературно-художне видання | ||
653 |
_aМоби _aРівні _aПригоди |
||
655 | _vоповідання | ||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c13682 _d13682 |