000 | 02712nam a22002297a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 250414b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 | _c20.00 | ||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2ukr _aukr |
||
080 | _a7(477) | ||
090 |
_a7(477) _bА 65 |
||
100 | _aАндрійцьо, Василь | ||
245 |
_aМикола Садовський і Закарпаття. _hТекст |
||
260 |
_aУжгород _bҐражда _c2015 |
||
300 | _a48 с. | ||
520 | _aІсторія театрознавства на Закарпатті починається з рецензії Михайла Лихварчика (Лаборського) на постановку драми О. Духновича «Добродетель превышает богатство», що відбулася 15 червня 1851 року за участю школярів сіл Стройняни та Тополяни, які навчалися в Ужгородській гімназії, на народному святі «Маялес» (зустріч весни). Рецензія ця була надрукована у віденській газеті «Вісник русинів Австрійської держави», що, на думку професора Рос-тислава Пилипчука, і є першим скромним театрально-естетичним документом на Закарпатті ХІХ ст. На сьогодні про український закарпатський театр маємо ґрунтовне дослідження Юрія-Августина Шерегія «Нарис з історії українських театрів Закарпатської України до 1945 р.», Гната Ігнатовича – «Від гасниці до рампи», Василя Руснака – «Театр Срібної Землі», книги й статті Йосипа Баглая, Василя Андрійця – «Нова сцена. Театр Карпатської України» та його ж монографію «Руський театр товариства «Просвіта» в Ужгороді (1921-1924) – перший професіональний український театр на Закарпатті». І ось щойно побачило світ ще одне наукове дослідження Василя Андрійця – книга «Микола Садовський і Закарпаття». | ||
521 | _aДля широкого кола читачів | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aКраєзнавча література | ||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c13975 _d13975 |