000 02712nam a22002297a 4500
003 Uzh_bibl
008 250414b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _c20.00
040 _bукр.
041 _2ukr
_aukr
080 _a7(477)
090 _a7(477)
_bА 65
100 _aАндрійцьо, Василь
245 _aМикола Садовський і Закарпаття.
_hТекст
260 _aУжгород
_bҐражда
_c2015
300 _a48 с.
520 _aІсторія театрознавства на Закарпатті починається з рецензії Михайла Лихварчика (Лаборського) на постановку драми О. Духновича «Добродетель превышает богатство», що відбулася 15 червня 1851 року за участю школярів сіл Стройняни та Тополяни, які навчалися в Ужгородській гімназії, на народному святі «Маялес» (зустріч весни). Рецензія ця була надрукована у віденській газеті «Вісник русинів Австрійської держави», що, на думку професора Рос-тислава Пилипчука, і є першим скромним театрально-естетичним документом на Закарпатті ХІХ ст. На сьогодні про український закарпатський театр маємо ґрунтовне дослідження Юрія-Августина Шерегія «Нарис з історії українських театрів Закарпатської України до 1945 р.», Гната Ігнатовича – «Від гасниці до рампи», Василя Руснака – «Театр Срібної Землі», книги й статті Йосипа Баглая, Василя Андрійця – «Нова сцена. Театр Карпатської України» та його ж монографію «Руський театр товариства «Просвіта» в Ужгороді (1921-1924) – перший професіональний український театр на Закарпатті». І ось щойно побачило світ ще одне наукове дослідження Василя Андрійця – книга «Микола Садовський і Закарпаття».
521 _aДля широкого кола читачів
546 _aукр.
650 _aКраєзнавча література
942 _2udc
_cBK
999 _c13975
_d13975