000 02919nam a22002537a 4500
003 Uzh_bibl
005 20250721145634.0
008 250721b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a978-966-577-229-3
_c528.44
040 _bукр.
041 _2ukr
_aeng
080 _a75(477)
090 _a75(477)
_bБ61
100 _aБілокінь, Сергій
245 _aБайчук та його школа
_cДиректор видаництва І. Степурін
260 _aКиїв
_bМистецтво
_c2016
300 _a256 с.
_bіл.
_fв опр.
520 _aУ виданні репрезентується творчий шлях одного з найвидатніших українських мистців Розстріляного Відродження Михайла Львовича Бойчука (1882–1937) – творця двох мистецьких шкіл (першої – паризької, чи франко-польської, другої – київської), члени яких згодом за його ім’ям отримали назву бойчукістів. Серед них такі видатні мистці, як Іван Падалка, Василь Седляр, Софія Налепинська-Бойчук та інші. Ця плеяда художників, які фізично або психологічно-соціально були знищені сталінським режимом, створили унікальні роботи, просякнуті національно-монументальним духом, побудовані на відчутті величі візантинізму, магії ранньоренесансних сентенцій Заходу та наповнені розумінням глибинних пластів народного мистецтва. Бойчукісти відіграли виняткову роль у становленні та розвої національного художнього процесу України першої третини XX ст., стали непересічною складовою у контексті європейського та світового культурологічних просторів. У виданні репродуковано твори майстрів, які збереглися, та констатується факт катастрофічного знищення більшості оригіналів. Бойчукізм як унікальне явище українського мистецтва вимагає подальшого вивчення, деталізації та узагальнення.
521 _aДля широкого кола користувачів
546 _aангл.
650 _aАльбом
655 _aЖивопис
942 _2udc
_cBK
999 _c15106
_d15106