000 | 02919nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
005 | 20250721145634.0 | ||
008 | 250721b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-966-577-229-3 _c528.44 |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2ukr _aeng |
||
080 | _a75(477) | ||
090 |
_a75(477) _bБ61 |
||
100 | _aБілокінь, Сергій | ||
245 |
_aБайчук та його школа _cДиректор видаництва І. Степурін |
||
260 |
_aКиїв _bМистецтво _c2016 |
||
300 |
_a256 с. _bіл. _fв опр. |
||
520 | _aУ виданні репрезентується творчий шлях одного з найвидатніших українських мистців Розстріляного Відродження Михайла Львовича Бойчука (1882–1937) – творця двох мистецьких шкіл (першої – паризької, чи франко-польської, другої – київської), члени яких згодом за його ім’ям отримали назву бойчукістів. Серед них такі видатні мистці, як Іван Падалка, Василь Седляр, Софія Налепинська-Бойчук та інші. Ця плеяда художників, які фізично або психологічно-соціально були знищені сталінським режимом, створили унікальні роботи, просякнуті національно-монументальним духом, побудовані на відчутті величі візантинізму, магії ранньоренесансних сентенцій Заходу та наповнені розумінням глибинних пластів народного мистецтва. Бойчукісти відіграли виняткову роль у становленні та розвої національного художнього процесу України першої третини XX ст., стали непересічною складовою у контексті європейського та світового культурологічних просторів. У виданні репродуковано твори майстрів, які збереглися, та констатується факт катастрофічного знищення більшості оригіналів. Бойчукізм як унікальне явище українського мистецтва вимагає подальшого вивчення, деталізації та узагальнення. | ||
521 | _aДля широкого кола користувачів | ||
546 | _aангл. | ||
650 | _aАльбом | ||
655 | _aЖивопис | ||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c15106 _d15106 |