000 02326nam a22002657a 4500
003 Uzh_bibl
008 250728b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a978-617-7730-97-1
_c160.00
040 _bукр.
041 _2eng
_aukr
080 _a658.8
090 _a658.8
_bВ 69
100 _aВолтон,Сем
245 _aІсторія Walmart. Зроблено в Америці
_cпер.з анг.В Глінка
_hТекст
260 _aКиїв
_bНаш Формат
_c2020
300 _a288 с.
_fВ опр.
490 _aСерія"Історія успіху"
520 _aНічого схожого раніше не траплялося. Звичайний підприємець Сем Волтон відкриває в маленькому містечку Америки перший Walmart, де продаються товари за найнижчими цінами і з постійними знижками. Здавалося б, типова американська мрія. Та от через 23 роки він стає найбагатшою людиною Америки. То завдяки чому, на перший погляд, збитковий роздрібний магазин став улюбленим для американців? Як бізнесмену вдалося перетворити десять центів у найпопулярнішу роздрібну мережу? Чому у Walmart за тиждень купують річний запас собачого корму? І як супермаркет зміг одягнути у шкарпетки кожного американця? Ідея, яку вклав Сем Волтон у свій бізнес, проста: коли покупці думають про магазин, то асоціюють з ним низькі ціни й гарантоване задоволення. А щоразу заощаджуючи долар клієнту, магазин випереджає конкурентів.
521 _aДля широкого кола читачів
546 _aукр.
650 _aНауково-популярне видання
655 _aФінанси. Економіка. Бізнес
700 _aГ'юі Джон
942 _2udc
_cBK
999 _c15215
_d15215