000 02157nam a22002777a 4500
003 Uzh_bibl
005 20250909111505.0
008 250909b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a966-311-036-8
_c36 грн.
040 _bукр.
041 _2ukr
_aukr
080 _a82.09
090 _a82.09
_bБ 51
100 _aБенрадська Ніна
245 _aУкраїнська література ХХ століття
_hТекст
260 _aКиїв
_bЗнання-Прес
_c2006
300 _a271 с.
490 _v3-тє вид.
520 _aГоловна увага у навчальному посібнику зосереджена на ідейно-художньому аналізі літературних творів — цілісно-му, жанровому і щодо поставленої у творі проблеми або обра-зу-домінанти. Оскільки є декілька варіантів програми з української літератури, автор намагалася максимально охопити постаті і твори письменників ХХ століття: від Павла Тичини до Василя Стуса. Структура кожного розділу така: вступ (ха-рактеристика автора у ракурсі його місця в літературному житесі, свольови, озна художнео салери у рено на віхи У додатках пропонуються своєрідні алгоритми літератури - система правил для здійснення цілісного аналізу літературного твору зі своїми інструментарієм і термінологією.
521 _aДля широкого кола читачів
546 _aукр.
650 _aНавчальне видання
_xНавчальне видання
653 _aТроянди й виноград
_aДіалог
_aШопен
655 _aУкраїнська література
942 _2udc
_cBK
999 _c15441
_d15441