000 | 02117nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 211217b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-617-664-159-9 _c135 грн. |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2ger _aukr |
||
080 | _a821(436) | ||
090 |
_a821(436) _bП 47 |
||
100 | _aПознанскі,Урсула | ||
245 |
_aЕреб _cпер.з нім.Н.Сняденко _hТекст |
||
260 |
_aЛьвів _bАстролябія _c2019 |
||
300 |
_a512 с. _fВ опр. |
||
520 | _aСпершу Ніка дивує раптова зміна поведінки і таємничість деяких його однокласників, але нарешті він і сам опиняється в просторі загадкової комп’ютерної гри «Ереб». Бо ж завдання і квести не просто стають дедалі складніші — деякі, безглузді на перший погляд, треба виконувати в реальному лондонському житті, а за вправність «Ереб» здійснює навіть невисловлені Нікові бажання, він знає його друзів, його симпатії і навіть страхи. Але якщо програєш, то остаточно — повернення в гру немає. То чи можна заради гри переступити власне сумління, втратити друзів? Де межа між віртуальним світом і реальним? Що стоїть за «Еребом»: містика чи не знана досі технологія? На ці запитання читач знайде відповідь разом з шістнадцятирічним Ніком Данмором. | ||
521 | _aПідліткам | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aЛітературно-художне видання | ||
653 |
_aКомпютерна гра _aКвест _aБажання |
||
655 | _aТрилер | ||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c1746 _d1746 |