000 | 02373nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
005 | 20230329153722.0 | ||
008 | 230329b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-617-614-093-1 _c85.00 |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2ger _aukr |
||
080 | _a821(430) | ||
090 |
_a821(430) _bЄ 51 |
||
100 | _aЄлінек, Ельфріда | ||
245 |
_aСмерть і діва _cпер. з нім. О. Григоренко _hТекст |
||
260 |
_aЧернівці _bКниги - ХХІ _c2015 |
||
300 |
_a128 с. _fВ опр. |
||
520 | _aУ збірці «Смерть і діва I–V. Драми принцес» Ельфріда Єлінек вкотре виводить на сцену жінок як вічних витіснених у західноєвропейській культурній традиції. Казкові принцеси й сучасні ікони стилю (в тому числі й літературного) виголошують свої передсмертні промови або говорять уже з-поза межі. Та мати голос зовсім не означає володіти долею, бо жодній принцесі не вдається уникнути лиха від чоловічої руки – Білосніжка стає жертвою Мисливця, Шипшинку нищить своїм поцілунком Принц, Розамунда виживає, але замовкає через підступного Фульвіо, Джеккі гірко зловтішає-ться зі смерті своєї суперниці Мерилін, мертві Сильвія та Інґеборґ мандрують у царстві мертвих. Кожна з принцес виявляється приреченою до трагічної долі, й англійська принцеса Діана, чий портрет завершує цю галерею, теж не стає винятком. | ||
521 | _aДля широкого кола читачів | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aЛітературно-художнє видання | ||
653 |
_aБілосніжка _aШипшинка _aРозамунда _aПринцеси |
||
655 |
_aСучасна проза _vДрами принцес |
||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c5462 _d5462 |