000 | 02586nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | Uzh_bibl | ||
008 | 230714b |||||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
020 |
_a978-617-7489-69-5 _c87 грн. |
||
040 | _bукр. | ||
041 |
_2eng _aukr |
||
080 | _a821(410) | ||
090 |
_a821(410) _bУ 12 |
||
100 | _aУайльд, Оскар | ||
245 |
_aПортрет Доріана Грея _cвідповідальний редактор С. Єзерницька, пер. з англ. М. Дмитренко _hТекст |
||
260 |
_aм. Київ _bТОВ "Видавнича група КМ-БУКС" _c2001 р. |
||
300 |
_a288 с. _bіл. _fВ опр. |
||
520 | _a...З моменту виходу друком (1891) цей роман він одразу ж опинився в епіцентрі уваги і як естетико-художнє, і як морально-психологічне явище. Але з плином часу навколо нього не вщухають численні теоретичні дискусії, так само як і не згасає прагнення практиків мистецтва здійснити чергову художню інтерпретацію “Портрета Доріана Грея”. Варто зазначити, що цей, єдиний твір О. Уайльда, написаний у жанрі роману, неодноразово стимулював митців до його сценічної інтерпретації, але ще більше — до кінематографічних експериментів. У цьому зв’язку особливо гостро постає питання творчого потенціалу видового мистецького діалогу, що свідчить про переважно негативні наслідки його реалізації. Адже майже всі спроби екранізувати “Портрет Доріана Грея” “схоплювали” суто зовнішній рівень твору, виявляючи два різновиди крайнощів: чи в бік жанру фільму жаху, чи відвертої порнографії... | ||
521 | _aДля середнього шкільного віку | ||
546 | _aукр. | ||
650 | _aЛітературно-художнє видання | ||
653 |
_aСамогубство, _aКохання, _aСімейна таємниця |
||
655 |
_aПригоди _vРоман |
||
942 |
_2udc _cBK |
||
999 |
_c6316 _d6316 |