000 03132nam a22002657a 4500
003 Uzh_bibl
008 230925b |||||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a978-966-2633-98-6
_c162.00
040 _bукр.
041 _2ukr
_aukr
080 _a37.015.3
090 _a37.015.3
_bК 18
100 _aКамишин, Володимир.
245 _aМетоди і моделі управління розвитком академічної обдарованості.
_cРедаг. Ласкова-Ярмоленко Анастасія.
_hТекст.
260 _aКиїв.
_bІнститут обдарованої дитини НАПН України.
_c2018.
300 _a266 с.
_bтабл.
490 _aНаціональна академія педагогічних наук України. Інститут обдарованої дитини.
520 _aМонографія присвячена розв’язанню актуальних питань управління розвитком академічної обдарованості тих, хто навчається, з огляду на кваліметричні показники закономірностей прийняття рішень учасниками навчально-виховного процесу в умовах впливу ризику стохастичного і нестохастичного характеру. Обґрунтовано методологію та досліджено закономірності вияву основних навчальних домінант як головних чинників мотивації на досягнення успіху / запобігання невдач, а також рівнів домагань як основних системоутворювальних чинників тих, хто навчається, що найкращим чином характеризують адекватність їх самооцінки. Запропоновано низку субмоделей здійснення кваліметрії в процесі розвитку академічної обдарованості старшокласників та оцінено їх ефективність. Монографія може бути корисною для науково-педагогічних працівників, аспірантів, докторантів, фахівців, які займаються управлінням освітньою діяльністю, а також може бути корисною для методичного забезпечення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів.
521 _aДля широкого кола читачів.
546 _aУкраїнська.
653 _aУправління.
_aНавчання.
_aДосягнення успіху.
655 _aМонографія.
700 _aРева, Олексій.
942 _2udc
_cBK
999 _c7108
_d7108